27/8-08

igår hade vi en tid på BVC lucas fick sin 3 månaders-spruta.
de gick bättre än förväntat. men lite ledsen vart han. lillkorven =(
efter de möte vi sarah utanför sjukan. vi gick direkt till apoteket jag köpte en tempen. och alvedon för barn.
sen gick vi till thorsan och fika. sarah elin ricky lucas jag. efter de tog vi tåget hem. elin drog ner till freja och käka.
när vi kom till ösmo gick vi till ica handla lite. jag gjorde en tårta till elin med jordgubbar. mumms.
lite senare på kvällen gick jag och elin och nikita, och möte sarah och hennes hund Enzo =) det gick jätte bra.
så nu kan vi ta hundpromenader tillsammans =)

idag åkte jag och storhandla med madde. sen när jag kom hem kom farfar o ami (hans tjej) och hälsa på en stund.
mickis kom oxå 5 i morse. så hon har hållt mig sällskap hela dan =)

så fick jag låna sarahs sex and the city box. ååååh va glad jag är tack




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0