22/8-08

igår kom monica och loke hit och hälsa på =)
nikita och loke fick leka av sig lite innan vi gick hem till oss.
när vi kom hem så va lillkorven vaken. han prata och skratta lite. så sööt.
fick även lite saker från agneta och oscar. blir alltid lika glad varje gång. tack =)
sen vid 3 åkte jag och elin till nynäs.
sen åkte vi med jimmy och mickis hem. käka tacopaj. sen senare på kvällen badade jag o lucas.
sen gick vi och la oss.

idag.
vaknade  9 åkte hemifrån vid 10 tiden. till mvc. träffade maria så hon fick kolla på mitt snitt.
ja ni vet vad jag tycker om den. men hon höll inte med. hon tyckte de såg så bra ut så.
därför tänker jag bjuda på en bild. .
sen gick jag ner till konsum köpte fika. drog hem till mickis spelade lite kort och så.
sen kom pappa och hämtade oss så åkte vi hem till ösmo.
han ska ha nikita ihelgen.
sen väntade vi på jimmy att han skulle komma hem från jobbet.
när han kom så åkte vi direkt till ikea. ricky va hemma med lucas,
är såå nöjd med mitt inköp.
lite saker till lucas rum. och lite annat.
sen när jag kom hem vid 19 tiden så va maten klar.
sen har vi bara hållt på med att fixa med sakerna jag köpte.
nu sitter jag här. och ska gå och lägga mig. är sjukt trött nu asså.

monica och lucas


nå vad tycker ni?? smile gubbe eller?

Kommentarer
Postat av: elindencoola

:)

2008-08-23 @ 00:51:51
Postat av: elin

jaha.. aaha nu fattar jag.. sorry ;/



men så farligt är de ändå inte. fast jag förstår att du inte är riktigt nöjd med snittet. och jag vet att du inte mår så bra utav de. men vi älskar dej ändå, hur du än ser ut therese. insidan räknas :D <3

2008-08-23 @ 00:56:23
Postat av: Anonym

Jag tycker det ser bra ut, inte så stort som man tror det ska behöva vara för att få ut en hel bebis ^^ hehe.. men du har rätt att det går lite in där på ena sidan bara.. annars så tror jag de kommer bli bättre, blekna och så där :)

Lill killen är sjukt söt :D grattis!

2008-08-23 @ 08:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0