20/8-08

vaknade vid 10.30 ungefär. gav lucas mat.
satte mig vid datan prata lite med sarah på msn.
sen väckte jag ricky gjorde oss i ordning. gick ner till centrum möte elin.
drog ner till tåget. åkte till haninge. köpte 2 nagelack 1 linne 2 tröjor. 3 hotpants.
käka på donken. sen åkte vi med tåget hem. ricky och lucas hoppade av i ösmo. jag och elin fortsatte till nynäs.
gick runt lite där. sen tog vi bussen till ösmo centrum handla mat. till tacopajen som jag har gjort.

så nu precis har jag pratat med södertälje BB. ville veta lite mer om min förlossning. ( K-snittet )
vad det berode på. och varför.
är lite besviken på mitt snitt. det ser fan för JÄVLIGT ut nu. när det har läkt. på vänstra sidan går huden in i snittet ser ut som om jag har en liten häng mage på sidan. FAAN.
så ska ringa till MVC maria. så hon får titta på de.
kommer det se ut såhär hedanefter så kommer jag aldrig mer visa min mage.

ja ja lite bilder från idag

på tåget




far o son


lucas faster o lucas

hahaha elin fyy. vad lär du min son?


Kommentarer
Postat av: elin den coola

jag lär han allt jag kan ;) ne men lite kul måste man få ha :P

2008-08-21 @ 12:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0