19/8-08

go dagens
idag har det varit en fullrulle.
kan ju börja med natten. URSH
vaknade 4 av den jävla gallstenskrampen.
fick kvällningar. kom inget. stopa fingrarna i halsen. men nej de kom inget då heller.
tog en alvedon och la mig på soffan. vart bättre efter 1 timme.
gick upp halv 11. satte mig vi datan.
prata lite med sarah. vi bestämde att vi skulle dra ner till nynäs.
så kom elin innan de. och vi drog till ica träffa pelle.
sen drog vi ner mot tåget och möte sarah.
lucas va med oxå =)
hoppa av vid nynäsgård. gick till ica köpte cigg. sen gick vi ner till djuraffären. sen till thorsan och fika.
efter de gick vi in på lindex kolla lite på barnkläder och så. köpte en tröja till lillkorven =)
sen drog vi hem.
snart ska jag och elin dra och köpa pizza.
är rätt så trött så de blir bara att ta de lungt.

måste säga att det känns så skönt att lägga gammalt groll bakom sig.
är så ledsen för allt jag sa. förlåt (a)

Kommentarer
Postat av: elin

bra tessan så ska de låta!! hihi du fattar vad ja menar.. långsinta kvinna ;D

2008-08-19 @ 21:58:15
Postat av: Sarah

Det känns toppen :)! Är så glad över att vi pratar igen. Du är så fin och duktig med Lucas. Är helt stolt och han är så söt och snäll :).

Tack för igår!

Kram

2008-08-20 @ 11:15:22
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0