14/8-08

inatt vart det sent. somna inte förren runt halv 4.
agge och elin kom hit vid 22 tiden. vi kolla på sex and the city. sen film mm..
dom sov kvar här.
och nu har i alla fall jag beställt en barnmatstol till lucas. =)
har varit lite tjafs här hemma om mina drömmar =/ tyvärr så kan jag inte rå för vad jag drömmer.
ville bara vara ärlig mot ricky. eftersom att mina drömmar påvärkar mig väldigt mycke.. (hur jag mår)

OTROHET: Detta är också en allmänt förekommande dröm - att man bedrar sin älskade. I vaket tillstånd "drömmer" man inte om att  göra det, men någonstans inom en finns det kanske en hemlig otillfredsställelse av något slag som kommer fram i drömmen.

FLYGA: Drömmer du att du flyger som en fågel i luften, kan det vara ett uttryck för längtan att höja sig över vardagens enahanda och inger ofta lyckokänsla.

MÖRKER: En ångestladdad dröm som tyder på inre konflikter. Att vakna ur den känns som en befrielse och kan ge anledning till självrannsakan

har ingen anning om vad det här ska betyda..


lite bilder från igår kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0