11/8-08

idag har det inte hänt så mycke, va ute på en promenad med lucas och nikita en stund
Nikita fick bada. =)
lucas gör nya framsteg hela tiden. hehe gullungen.
nu har han börjat skratta när han ler =) så söööt.
rickys mamma fyller år idag oxå. men vi åker och grattar henne nån annan dag.
dom åker till åland i morron..

händer inte så mycke just nu. men jag kan ju säga att jag älskar mitt liv som mamma.
man har fått en helt ny syn på livet.
att få vara med min son varje sekund betyder allt för mig. kommer alltid att finnas vid hans sida.
kommer göra allt för att vara en bra mamma.

från idag






mamma älskar dej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

han är lik sin far på den sista bilden.

2008-08-11 @ 17:10:25
Postat av: Sandra

Ååååh vad söta ni är gumman =)

2008-08-11 @ 18:27:17
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0